/* START Header USP *//* END Header USP */
BRUG FOR HJÆLP? 98 23 10 25
Produkter
Nyhedsbrev
Kontakt os

Du kan kontakte os på:

Telefon: 98 23 10 25

Send os en e-mail
Pandora

 

Handelsbetingelser

 

Generelle oplysninger

Anytime Brovst
Nyt Syn Brovst ApS
Jernbanegade 35
9460 Brovst

CVR-nr: 35385886

Tlf: +45 98 23 10 25
Mail: salg@anytimebrovst.dk

Du kan naturligvis altid kontakte os, hvis du har spørgsmål til varer eller køb på nettet. Vi bestræber os på at svare på henvendelser via mail inden for 2-3 hverdage.
Du kan også vælge at ringe til os i butikkens åbningstid som er mandag-torsdag fra 10.00-17.00 og fredag fra 10.00-18.00.
Smykker og ure købt på shoppen er omfattet af Anytime Brovst`s bytteservice.
Udvidede services: gratis afkortning af urlænker hos forhandler af mærker som Festina og Christina Jewelry & Watches.

Betaling

På http://www.anytimebrovst.dk/kan du betale med følgende kreditkort:
VISA-Dankort, MasterCard, JBC og Maestro.

Vi tager ingen gebyrer. Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes. 
Vælger du at betale med kreditkort, skal du indtaste kortnummer, udløbsdato samt kontrolcifre, som er det 3-cifrede tal, som findes i eller omkring underskriftsfeltet bag på kortet. Bemærk venligst, at det ikke er PIN-koden, som skal indtastes.
Betales med kreditkort er du altid sikret mod misbrug. Du har nemlig mulighed for at afvise en betaling, når du modtager din betalingsoversigt. Du har ingen selvrisiko i tilfælde af, at dit kort bliver misbrugt i en internet-butik, som benytter SSL (Secure Socket Layer) i sit betalingssystem.
Data, du sender i forbindelse med køb betalt med betalingskort er krypterede (SSL), og der er således kun PBS, der kan læse dem. Hverken http://www.anytimebrovst.dk/eller andre har mulighed for at læse dine data.

Ved køb med ViaBill vil du først modtage dine varer. Herefter skal du betale din månedsydelse samme dato hver måned.
Betaler du ikke til tiden, vil der blive pålagt et gebyr. Hvis du fortryder dit køb, ophører aftalen om betaling hos ViaBill.
Læs mere her: https://viabill.com/dk/legal/viabill/  

Fragt

Forsendelse sker med PostNord, og Anytime Brovst v/ Henrik Brøndum Jeppesen betaler alle forsendelsesomkostninger fra butik til kunde, hvis varen sendes som almindeligt brev med levering op til 5 dage. Dag til dag-levering egenbetaling på kr. 54.-.
Hvis varen ønskes sendt som pakke er egenbetaling kr. 60,00.
Vi bestræber os på, at lagervarer afsendes samme dag, hvis bestilling er før kl.15:00 eller inden for 8 hverdage, såfremt det er en bestillingsvare. Hvis varen er i restordre, eller der er andre leveringsvanskeligheder, vil du modtage oplysning via e-mail om, hvornår levering er mulig.

Fortrydelsesret 

Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. 

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.

Består ordren af flere partier eller dele, udløber fortrydelsesfristen 14 dage efter den dag, du modtager det sidste parti eller den sidste del.

Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til salg@anytimebrovst.dk eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.

Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

Fortrydelse af en del af købet

Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.
Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.

Returnering

Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.
Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten. Det er ikke et krav, men ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende informationer følger pakken - eksempelvis kopi af ordrebekræftelse, kopi af evt. forudgående korrespondance m.v.

Varens stand, når du sender den retur

Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.
Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage.
Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.
Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.

Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.
Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

Varen sendes til:

Anytime Brovst
Jernbanegade 35
9460 Brovst

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Du kan også fortryde købet ved at give os besked og aflevere den personligt i butikken i Brovst.

Reklamationsret

Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.
Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.

Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.  

 

Varen sendes til:

Anytime Brovst
Jernbanegade 35
9460 Brovst

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet. 

Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte os på salg@anytimebrovst.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg

www.naevneneshus.dk

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr  

Persondatapolitik 

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:

Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse. Evt. også fødselsdato, hvis du indtaster den.

Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig. 

Personoplysningerne registreres hos Nyt Syn Brovst ApS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes. 

Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse. 

Den dataansvarlige på anytimebrovst.dk er Nyt Syn Brovst ApS.

Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: salg@anytimebrovst.dk.

Standardfortrydelsesformular

(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende) 

Til:

Anytime Brovst
Jernbanegade 35
9460 Brovst

Mail: salg@anytimebrovst.dk

Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser:

__________________________________________________________________________________

 

Bestilt den: _______________________________     Modtaget den: _______________________________

 

Forbrugerens navn: ______________________________________________________________________

 

Forbrugerens adresse:  ___________________________________________________________________

 

Forbrugerens underskrift: _________________________________________      Dato: _________________

(kun hvis formularens indhold meddeles på papir)

 

 

Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 1. december 2021